دهه هفتادیــ R.P 1070

ایستاده منتظریم

دهه هفتادیــ R.P 1070

ایستاده منتظریم

يكشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۱، ۰۱:۱۱ ب.ظ

۲

[عنوان ندارد]

يكشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۱، ۰۱:۱۱ ب.ظ

من توی مدرسه جزو اون هایی بودم که وقتی برق میومد نعره میزدم صلوات میفرستادم.
محض اینکه ده ثانیه ام که شده وقت کلاسو بگیرم !!


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۷/۰۲
Reza

نظرات  (۲)

رمز موفقیتم رو چند سال پیش عوض کردم... الان هرکاری میکنم یادم نمیاد! زندگیم قفل کرده...کسی رو سراغ نداری رمز گشایی کنه؟!
سلام دوست عزیز

با یکسری مطالب جالب و خواندنی بروز شدم

من تو وبلاگم از همه چیز و از همه جا می نویسم و گاهی هم وبلاگ ها رو می خونم

به وبلاگ من هم سری بزن

http://hamedarham.blogfa.com

موفق و موید باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی