دهه هفتادیــ R.P 1070

ایستاده منتظریم

دهه هفتادیــ R.P 1070

ایستاده منتظریم

پنجشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۱، ۰۱:۴۱ ق.ظ

۶

:|

پنجشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۱، ۰۱:۴۱ ق.ظ

من دشمنی که اعتراف میکنه از من متنفره رو به جای یک دوست که مخفیانه من رو نگه داره ترجیح میدم!



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۱۲
Reza

نظرات  (۶)

یه بار دیگه سلام

مواظب باش مثل من پشت به آقا نکنی...
محبت زیاد از طرف آقا دیدم
ولی خبلی زود فراموشش کردم...
زندگی با وجود اقا لذتی داره که فقط باید تجربه کنی توصیف کردنی نیست....
یاعلی
آرزومند آن نباش که چیزی غیر از آنچه هستی باشی
بکوش در کمال آنچه هستی ، بهترین باشی . . .
دیگه یادی ازما نمی کنی
راستی وبلاگت خیلی قشنگ شده
پاسخ:
لینکت کردما!
salam agha reza 10met garm

سلام

موفقباشی
پاسخ:
سربلند باشی :)
نگفته بودی لینکم کردی


.
.
.

پاسخ:
گفته بودم برادر :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی